vrijdag 30 oktober 2009

onder het kopje: vieze oude mannen...

Man van 112 trouwt met tienermeisje (17)

MOGADISHU - In Somalië is een 112-jarige man in het huwelijk getreden met een 17-jarig meisje. Ahmed Muhamed Dore, die althans zelf beweert 112 jaar oud te zijn, heeft 18 kinderen bij vijf andere vrouwen. En hij hoopt er bij zijn nieuwe bruid ook nog enkele te verwekken, meldt BBC.
,,Vandaag heeft God me geholpen mijn droom te realiseren", zei Dore na zijn huwelijk. Volgens haar familie is de jonge bruid heel blij met haar man.

Hij wachtte met zijn aanzoek tot ze oud genoeg was. "Ik heb haar niet gedwongen, maar ik heb mijn ervaring gebruikt om haar te overtuigen van mijn liefde. En toen hebben we besloten om te trouwen", zegt Dore.

29/10/09 10u51

Hoogbejaarde maakt elfjarige zwanger

BOEKAREST - Een 86-jarige man heeft zijn elfjarige buurmeisje zwanger gemaakt. Dat heeft het Roemeense persbureau Mediafax donderdag gemeld op gezag van de politie.
Het meisje uit Nadlac in het westen van Roemenië had zelf laten weten dat ze door haar hoogbejaarde buurman zwanger is gemaakt. De politie vermoedt dat het meisje de waarheid spreekt. Een vaderschapstest moet alle twijfel wegnemen.

De oude man steunde de familie van het meisje financieel. Daardoor kwam hij met haar in contact. (ANP)

29/10/09 15u03



vr 30 okt 2009, 11:33 | 53 reacties
Bejaarde man vader van tweeling
LONDEN -  De 71-jarige Richard Roden is apetrots op de twee dochters die hij onlangs kreeg met zijn 25-jarige vrouw Lisa. De man is de oudste Brit ooit die vader werd van een tweeling.


Als hij op straat loopt wordt hij regelmatig gefeliciteerd met het feit dat hij opa is geworden. Daar stoort hij zich echter niet aan.
Ervaring heeft hij genoeg. Uit zijn twee voorgaande huwelijken had de Brit namelijk al tien kinderen. "Het is nu veel makkelijker want ik weet precies wat ik moet doen", zegt hij in The Sun. Naast zijn eeneiige tweeling Emily en Ruby wil hij nu zelfs nog wel een zoon van Lisa.

Geen opmerkingen: