maandag 11 januari 2010

Illusions, illusions...
 
nou, had ik een "date, die geen date was" vorige week met een ex.
Het voelde wèl als een date de week ervoor..., ondanks dat ik getrouwd ben.
Dat komt natuurlijk omdat ik emotioneel gezien totaal ben verwaarloosd de afgelopen jaren...
Ik leefde er echt naartoe, da afspraak was met een ex, welke ik een aantal jaar uit het oog was verloren en met wie ik weer contact had gezocht.Hij was mijn eerste echte liefde, 20 jaar geleden. (OMG wat word ik oud) Toen werd eht niks, ik was 15 hij 23, door het leeftijdsverschil? Ik weet het niet meer. Vergeten kon ik hem in elk geval niet, een paar jaar later kregen we weer wat, dat duurde wel een tijdje. Uiteindelijk ging het uit, om de redenen die tijdens onze afspraak weer duidelijk werden...
Nou, anyway, ik was eerder in het restaurant dan hij en was met mijn moeder aan de telefoon, ik dacht dat ik hem aan zag komen lopen dus ik zeg: daar komt ie. O, nee, dat is hem niet...
Was het hem dus wel! Hij was ououd geworden, grijs en minder verzorgd dan vroeger, hij zag er altijd zo lekker fris uit. Zelf ben ik natuurlijk ook niet meer zo jong, om de een of andere reden was hij in mijn dromerij-en nog steeds in de 20...
Zo gek, ons weerzien leek in niets op de harlequin-romannetjes romantiek, die ik me voorgesteld had. Het bracht niet de oplossing voor mijn trieste bestaan.
Zelf is hij ook nogal triest, bitter zelfs. Hij zei dat ie vrouwen had afgezworen, want hij had er eigenlijk toch geen goede ervaringen mee. Het zijn eigenlijk allemaal maar een stel egoistische wichten.
uhh, hallo, en ik dan? (ik ben ook een vrouw)
nouja, hij zei dat hij voor mij een zwak heeft. What the F that may mean...
Het ging in ieder geval niet goed met hem, het laatste half jaar begint hij zich weer wat beter te voelen en "kijkt hij weer om zich heen" (naar vrouwen)
Ik wilde hem vragen wat ik voor hem beteken, nou, dat was effe een emmer kouwe drap!! Hij begreep de vraag niet of hij wou er gewoon niet aan, dat kan ook.
In elk geval zijn we niet even belangrijk voor elkaar. Kan ook niet anders, ik snap ook niet waarom ik zou denken dat ik belangrijk voor hem ben geweest, ik ben voor hem een van dé. Hij voor mij mn eerste sexuele ervaring en mn grote verliefdheid. Het verschil in leeftijd weer, goede tip voor onze dochters en jongere zusjes, kies iemand uit voor wie het hetzelfde betekend als voor jou. Tja, jammer goenoeg, hebben we niet zoveel te kiezen, hè, als het om de liefde gaat.
 
 
 

Geen opmerkingen: