donderdag 19 november 2009

hmmm in bed met david beckham, ik zou ook niet kunnen slapen hoor!

do 19 nov 2009
Victoria Beckham dol op seks en salades van onze redactie

AMSTERDAM - Victoria Beckham gooit haar bed- en dieetgeheimen in de openbaarheid.

Victoria was uitermate openhartig toen ze tijdens een interview voor Allure Magazine voor een aantal pikante keuzes werd gesteld. Op de vraag of ze in bed liever slaapt of seks heeft, antwoordde ze: "Seks. Ik lig elke avond met David Beckham in bed, dus er zou wel iets heel erg mis zijn als ik 'slapen' zou zeggen. Ik draag gewoonlijk niets in bed, maar David heeft een aantal lingeriesetjes van zijn favoriete winkel Agent Provocateur voor me gekocht."

Haar favoriete eten is konijnenvoer. "Ik ga niet liegen, Ik ben niet één van die mensen die dan roept: 'O ja, ik eet hamburgers'. Dat zou gewoon niet kunnen."

Geen opmerkingen: